Abonnementsbetingelser Gå til innhold

Verdens beste sokker

Gratis frakt over 500 kr

100 % tilfredshetsgaranti

Ekspressfrakt: 1-3 virkedager

Abonnementsbetingelser

Hos Bambox.dk har du muligheten til å kjøpe alle våre kvalitetsbambusprodukter som et abonnement. Du bestemmer selv hvor ofte og hvor mye du vil ha levert, og kjøper du på abonnement sparer du opptil 50 % i forhold til normalpris.

Alle abonnementer er UTEN binding og kan kanselleres fra dag til dag, vi tilbyr det utelukkende som en tjeneste slik at du mottar nye produkter når DU trenger det. Du betaler kun for varene du mottar og for frakt.

Du velger selv om du vil kjøpe produktene som abonnement i forbindelse med din bestilling, her velger du hvor ofte du ønsker det enkelte produktet levert.

Dersom du i ettertid ønsker å endre produktene på abonnementet ditt, gjøres dette enkelt, se veiledningen her

Når trekkes abonnementsbetalingen min?
Betaling for ditt abonnement vil bli trukket så snart vi har sendt bestillingen din. I forbindelse med betalingen vil du motta en e-post med informasjon om beløp og hvilke varer vi har sendt deg. Beløpet som trekkes vil være beløpet som samsvarer med ditt abonnement. Pengene trekkes den dagen varene sendes, jf. datoen du opprettet ditt abonnement og intervallet du har valgt. Bestillingen din vil alltid bli sendt første virkedag etter bestillingen din.

Oppsigelse av abonnement
Du kan administrere og kansellere abonnementet ditt når som helst ved å opprette en konto med e-postadressen du brukte da du opprettet abonnementet. Etter dette finner systemet vårt automatisk bestillingene som er opprettet med din e-postadresse. Vi har laget en guide til hvordan du gjør det hvis du har en konto: klikk her.
Merk at en aktiverings-e-post sendes til deg for å sikre at det er riktig e-postadresse.

Du kan også sende en e-post til info@bambox.dk , hvor du i emnefeltet skriver "Endring av abonnement", og i e-posten skriver du fullt navn, adresse og brukernavn. Kvittering for oppsigelse av ditt abonnement sendes til e-postadressen som ble brukt i forbindelse med kjøpet. Abonnementet avsluttes IKKE før du har mottatt en kvittering.

Angrerett

Du har 14 dagers angrerett når du handler hos oss. Angreretten løper fra den dagen avtalen er inngått.

Du må gi oss beskjed innen 14 dager etter avtaleinngåelse at du ønsker å heve kjøpet. Varselet må gis på e-post info@bambox.dk eller telefon 80831155.

I meldingen din må du gjøre oss tydelig oppmerksom på at du ønsker å benytte deg av angreretten. Du kan også velge å bruke vårt standard angreskjema og sende det til oss. Du finner den sammen med ordrebekreftelsen og nederst i dette dokumentet

Tilbakebetaling av abonnementsbetaling

Hvis du angrer på kjøpet, får du selvfølgelig beløpet du betalte oss tilbake. Dersom du har gitt ditt samtykke til at leveringen starter, og du fortsatt ønsker å benytte deg av angreretten, må du være klar over at vi belaster en rimelig betaling for den delen av abonnementstjenesten som allerede er levert.

Vi vil refundere beløpet til deg uten unødig forsinkelse og i alle fall senest 14 dager fra datoen da vi mottok melding om din beslutning om å trekke deg fra denne avtalen. Vi vil foreta en slik refusjon med samme betalingsmiddel som du brukte for den opprinnelige transaksjonen, med mindre du uttrykkelig har avtalt noe annet.

Endring av betalingsinformasjon på abonnementet ditt
Dersom du får nytt betalingskort eller endrer betalingsinformasjon under andre forhold, er det viktig at du går inn på kontoen din og endrer informasjonen din. Hvis du ikke oppdaterer informasjonen din, vil vi ikke kunne trekke fra betalingen for bestillingen din, og du vil derfor ikke motta varene dine. Hvis du er i tvil, er du alltid velkommen til å kontakte oss på info@bambox.dk 

Sveip kortet ditt

Du kan når som helst tilbakekalle din tillatelse til at vi skal trekke et beløp fra kortet ditt.

Du kan også protestere mot uautoriserte belastninger mot kortleverandøren din, dog senest 8 uker etter belastningen, med mindre annet fremgår av avtalen din med kortleverandøren.


Prosedyre for fornyelse og sletting av kortnummer
Dersom betalingskortet ditt fornyes og vi derfor ikke klarer å gjennomføre uttak på kortet, vil du motta en e-post fra systemet vårt som varsler deg om problemet. Du kan legge inn ny kortinformasjon på nettsiden vår, og bestillingen din vil bli behandlet i etterkant. Hvis du sier opp abonnementet ditt, slettes kortopplysningene dine automatisk.

Endring av adresse
Vi sender alltid til adressen som er registrert i systemet vårt. Hvis du endrer adressen din, er det ditt ansvar å endre adressen din via kontoen din. Du kan også alltid skrive eller ringe vår kundeservice. Hvis en pakke er sendt til din gamle adresse og den kommer tilbake til oss, kan vi sende den til den nye adressen. Dersom pakken IKKE returneres, forutsettes det at den ble levert til den gamle adressen og en ny kan ikke leveres uten kostnad.

Handlekurven din er tom