Administasjon av ditt abonnement

Vår abonnementstjeneste er utelukkende for at gjøre det så enkelt som mulig for deg som kunde. Derfor er der heller ikke binding på abonnementet og du kan alltid tilpasse, forskyve eller si opp ditt abonnement hvis du ønsker det. På denne siden har vi laget en oversikt over hvordan du gjør det. 

For at få tilgang til dine opplysninger skal du opprette en konto. Det er viktig at du benytter samme mailadresse som du brukte da du opprettet din ordre. Systemet finner da automatisk din mailadresse med ordren.

1. Klikk på "Logg inn".

klik på log ind

2. Hvis du allerede har en konto, taster du inn opplysninger og klikker "på Logg inn." Hvis ikke du har en konto, klikker du på "Opprett konto".

3. Fyll inn opplysningene og klikk på "Opprett" Hvis du har bestilt ordre tidligere sender systemet deg en mail, som du skal bekrefte. Det er en link i mailen som du skal klikke på for å aktivere din konto. 

4. Du ser nå din konto. Her kan du endre på ditt abonnement ved å klikke på "administrer abonnement".

5. Du ser nå en oversikt over dine abonnementer, klikk på "administrer".

6. Du ser nå en liste over dine muligheter.

7. Du kan se og oppdatere ditt betalingskort hvis du har fått nytt kort. Klikk for å oppdatere opplysningene.

8. Du kan oppdatere din adresse.

 

9. Se kommende ordre. Her kan du velge at flytte en levering hvis du ønsker det.

10. Klikk på "transaksjoner" for å få en oversikt over dine betalinger.

11. Klikk på "produkt (antall)" hvis du ønsker å endre antall produkter du får sendt av gangen. 

 

12. Hvis du ønsker at si opp ditt abonnement, så klikker du på "Slett ordre".