Handels- og leveringsbetingelser Gå til innhold

Verdens beste sokker

Gratis frakt over 500 kr

100 % tilfredshetsgaranti

Ekspressfrakt: 1-3 virkedager

Handels- og leveringsbetingelser

Generell informasjon

Juridisk navn Bambox.dk v. Isidor Consult

Organisasjonsform ApS

CVR-nr. 33771398

Badevænget 9, 7100 Vejle

E-postadresse info@bambox.dk

Telefonnummer 80831155

Hvis du har spørsmål om våre varer eller bestillingen din, er du alltid velkommen til å kontakte oss på info@bambox.dk Vennligst oppgi bestillingsnummeret ditt for hånden hvis henvendelsen gjelder en eksisterende bestilling.

Vi ser helst at du kontakter oss på epost, gjerne med telefonnummer, slik at vi kan ringe deg så fort som mulig.

Betaling

Bambox tar Visa og Mastercard. Det er ingen gebyr knyttet til betaling med kort. Beløpet trekkes først fra kortet ditt når varen sendes. 

Frakt
DAO Hjemlevering: 35,00 kr
Postnord for pakkebutikk eller bedrift: 35,00 kr

Leveringstiden er vanligvis 1-2 virkedager.

Med bokstav b er leveringstiden ca 5 virkedager.

Angrerett 

Som forbruker har du 14 dagers angrerett når du handler hos oss. 

Angrefristen utløper 14 dager etter den dagen du mottok varen din. Har du bestilt flere forskjellige varer i en bestilling, men de leveres enkeltvis, løper fristen fra den dagen du mottar siste vare.

Fristen betyr at du har 14 dager fra mottak til å gi oss beskjed om at du ønsker å angre kjøpet. Du kan sende en e-post til info@bambox.dk eller bruke standard kanselleringsskjema, som du finner nederst i handelsbetingelsene.

Du kan ikke heve kjøpet ved å nekte å motta varen uten å varsle oss samtidig.

Henter du ikke pakken din i en pakkebutikk vil pakken bli returnert til oss, varene refunderes i etterkant med 100 kr fratrukket beløpet som refunderes, dette dekker frakt og returfrakt samt ekspedisjonsgebyr.

Vær oppmerksom på at du kanskje ikke mottar betalte fraktkostnader retur.

Heving av deler av kjøpet

Har du kjøpt flere varer hos oss, har du mulighet til å returnere en eller flere varer, selv om de er kjøpt i én bestilling.

Vær oppmerksom på at du ikke får tilbake fraktkostnadene hvis du angrer på kjøpet.

Retur

Når du har gitt oss beskjed om at du ønsker å angre kjøpet, har du 14 dager på deg til å sende varen tilbake til oss.

Du må betale for at pakken returneres selv, og du er ansvarlig dersom det oppstår skader under transport.

Tilstanden til varen når du sender den tilbake

Du er kun ansvarlig for eventuell forringelse av varens verdi som skyldes annen håndtering enn det som er nødvendig for å fastslå varens art, egenskaper og virkemåte. Du kan med andre ord prøve produktet på samme måte som om du prøvde det i en fysisk butikk, men du må ikke ta det i faktisk bruk.

Dersom varen er prøvd utover det som er beskrevet ovenfor, anser vi den som brukt, noe som betyr at ved heving av kjøpet vil du kun få en del eller ingenting av kjøpesummen tilbake, avhengig av varens kommersielle verdi .

Tilbakebetaling av kjøpesummen

Hvis du angrer på kjøpet, får du pengene tilbake. Hvis varen er forringet, trekker vi beløpet du har ansvar for.

Vi refunderer prisen på varen, men vi refunderer ingen leveringskostnader

Vi returnerer pengene med samme betalingsmiddel som du brukte ved kjøpet, med mindre vi har avtalt noe annet.

Vi kan holde tilbake betalingen til vi har mottatt varen, med mindre du sender oss dokumentasjon på at du har returnert den.

Varen sendes til:

Bambusboks
Badevinge 9
7100 Vejle
Danmark

Du kan også heve kjøpet ved å varsle oss og levere det personlig til ovennevnte adresse, med forbehold om forhåndsavtale.

Vi tar verken imot pakker uten distribusjon eller pakker sendt av etterkrav. 

Klagerett

Kjøpslovens mangelregler gjelder ved varekjøp.

Når du handler hos oss som forbruker har du klagerett i 24 måneder.

Hvis din klage er berettiget, betyr dette at du enten kan få produktet reparert, byttet, pengene tilbake eller avslag i prisen, avhengig av den konkrete situasjonen.

Du må annonsere innen «rimelig tid» etter at du har oppdaget feilen. Reklamerer du innen to måneder etter at feilen er oppdaget, vil reklamasjonen alltid være rettidig.

Hvis klagen er berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fraktkostnader. Varen skal alltid sendes tilbake i forsvarlig emballasje, og husk å få en kvittering for sending slik at vi kan refundere fraktkostnadene dine.

Varen sendes til:

Bambusboks
Badevinge 9
7100 Vejle
Danmark

 Når du returnerer varen, vennligst ta med en detaljert beskrivelse av problemet. 

Vi tar verken imot pakker uten distribusjon eller pakker sendt av etterkrav. 

Kontoopprettelse:

Vårt system oppretter automatisk en konto for deg når du klikker deg videre til handlekurven. En e-post vil bli sendt til deg med en aktiveringslenke, hvis du ikke ønsker kontoen kan du ignorere e-posten. Kontoen er utelukkende for deg å logge på og se din informasjon og tidligere bestillinger. Kontoen er IKKE et abonnement.

Abonnementsbetingelser

Hos Bambox.dk har du muligheten til å kjøpe alle våre kvalitetsbambusprodukter som et abonnement. Du bestemmer selv hvor ofte og hvor mye du vil ha levert, og kjøper du på abonnement sparer du opptil 50 % i forhold til normalpris.

Alle abonnementer er UTEN binding og kan kanselleres fra dag til dag, vi tilbyr det utelukkende som en tjeneste slik at du mottar nye produkter når DU trenger det.

Du velger selv om du vil kjøpe produktene som abonnement i forbindelse med din bestilling, her velger du hvor ofte du vil ha det enkelte produktet levert.

Dersom du i ettertid ønsker å endre produktene på abonnementet ditt, gjøres dette enkelt, se veiledningen her

Når trekkes abonnementsbetalingen min?
Betaling for ditt abonnement vil bli trukket så snart vi har sendt bestillingen din. I forbindelse med betalingen vil du motta en e-post med informasjon om beløp og hvilke varer vi har sendt til deg. Beløpet som trekkes vil være beløpet som samsvarer med ditt abonnement. Pengene trekkes den dagen varene sendes, jf. datoen du opprettet ditt abonnement og intervallet du har valgt. Bestillingen din vil alltid bli sendt første virkedag etter bestillingen din.

Oppsigelse av abonnement
Du kan administrere og kansellere abonnementet ditt når som helst ved å opprette en konto med e-postadressen du brukte da du opprettet abonnementet. Etter dette finner systemet vårt automatisk bestillingene som er opprettet med din e-postadresse. Vi har laget en guide til hvordan du gjør det hvis du har en konto: klikk her.
Merk at en aktiverings-e-post sendes til deg for å sikre at det er riktig e-postadresse.

Du kan også sende en e-post til info@bambox.dk , hvor du i emnefeltet skriver "Endring av abonnement", og i e-posten skriver du fullt navn, adresse og brukernavn.

Angrerett

Du har 14 dagers angrerett når du handler hos oss. Angreretten løper fra den dagen avtalen er inngått.

Du må gi oss beskjed innen 14 dager etter avtaleinngåelse at du ønsker å heve kjøpet. Meldingen må gis på e-post info@bambox.dk eller telefon 60801880.

I meldingen din må du gjøre oss tydelig oppmerksom på at du ønsker å benytte deg av angreretten.  Du kan også velge å bruke vårt standard angreskjema og sende det til oss. Du finner den sammen med ordrebekreftelsen og nederst i dette dokumentet

Tilbakebetaling av abonnementsbetaling

Hvis du angrer på kjøpet, får du selvfølgelig beløpet du betalte oss tilbake. Dersom du har gitt ditt samtykke til at leveringen starter, og du fortsatt ønsker å benytte deg av angreretten, må du være klar over at vi belaster en rimelig betaling for den delen av abonnementstjenesten som allerede er levert.

Vi vil refundere beløpet til deg uten unødig forsinkelse og i alle fall senest 14 dager fra datoen da vi mottok melding om din beslutning om å trekke deg fra denne avtalen. Vi vil foreta en slik refusjon med samme betalingsmiddel som du brukte for den opprinnelige transaksjonen, med mindre du uttrykkelig har avtalt noe annet.

Endring av betalingsinformasjon på abonnementet ditt
Dersom du får nytt betalingskort eller endrer betalingsinformasjon under andre forhold, er det viktig at du går inn på kontoen din og endrer informasjonen din. Hvis du ikke oppdaterer informasjonen din, vil vi ikke kunne trekke fra betalingen for bestillingen din, og du vil derfor ikke motta varene dine. Hvis du er i tvil, er du alltid velkommen til å kontakte oss på info@bambox.dk

Sveip kortet ditt

Du kan når som helst tilbakekalle din tillatelse til at vi skal trekke et beløp fra kortet ditt.

Du kan også protestere mot uautoriserte belastninger mot kortleverandøren din, dog senest 8 uker etter belastningen, med mindre annet fremgår av avtalen din med kortleverandøren.

Prosedyre for fornyelse og sletting av kortnummer
Dersom betalingskortet ditt fornyes og vi derfor ikke klarer å gjennomføre uttak på kortet, vil du motta en e-post fra systemet vårt som varsler deg om problemet. Du kan legge inn nye kortdetaljer på nettsiden vår og bestillingen din vil bli behandlet dagen etter. Hvis du sier opp abonnementet ditt, slettes kortopplysningene dine automatisk.

Personopplysningspolicy 

Vi trenger følgende informasjon når du handler hos oss:

Navn, adresse, tlf.nr. og e-postadresse.

Vi registrerer og videreformidler dine personopplysninger for å kunne levere varene til deg. 

Vi sender e-postadressen din videre til Ratepanel, som er en anmeldelsesside.

Personopplysningene registreres hos Isidor Consult ApS og lagres i fem år, hvoretter opplysningene slettes. 

Vi samarbeider også med en rekke andre selskaper som lagrer og behandler data. Selskapene behandler kun informasjon på våre vegne og kan ikke bruke den til egne formål.

Vi samarbeider kun med databehandlere i EU eller i land som kan gi din informasjon tilstrekkelig beskyttelse. 

Behandlingsansvarlig på bambox.dk er: Dir. Hans Peter Isidor. 

Som registrert hos Isidor Consult ApS har du alltid rett til å sende oss dine innsigelser mot registreringen. Du har også rett til innsyn i hvilke opplysninger som er registrert om deg. Disse rettighetene har du i henhold til personopplysningsloven. Forespørsler i denne forbindelse sendes til: info@isidor.nu

Tilgang til klager

Hvis du som forbruker ønsker å klage på kjøpet ditt, må du kontakte oss på info@bambox.dk
Hvis vi ikke klarer å finne en løsning, kan tusenvis sende inn en klage til:

Senter for klageløsning

Navnens hus

Tollbod 2

8800 Viborg

www.forbrug.dk

Hvis du bor i et annet EU-land enn Danmark, kan du klage til EU-kommisjonens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr   

Vilkårene ble sist oppdatert 2. februar. 2022

 

Standard avbestillingsskjema

(Dette skjemaet fylles ut og returneres kun hvis angreretten benyttes)

Til:

Bambusboks
Badevinge 9
7100 Vejle
Danmark

info@bambox.dk

- Jeg meddeler herved at jeg ønsker å benytte meg av angreretten i forbindelse med min kjøpsavtale for følgende varer:

- Bestilt _________ mottatt ____________

- Navn__________________________________________

- Adresse________________________________

- Dato_________________

Handlekurven din er tom